Welcome to my blog!!

This is my blog, I wish you like it and I wish you write a coment... XD!
Nothing more to say, Thank you for visiting!!

Aquest és el meu blog, espero que us agradi i espero que escriviu un comentari... XD!
Res més a dir, gracies per entrar!!

Boulevard of broken dreams - Green Day

sábado, 19 de diciembre de 2009

Al cap d'uns mesos...

Doncs sí, al cap d'uns mesos en els que m'he dedicat a escriure al meu altre blog, al blog casteller De diada en diada lila, torno per a dir quatre cosetes:

-Primer de tot, animar al Barça que juga avui (17h, dissabte 19 de Desembre) el títol del mundialet de Clubs, contra l'Estudiantes. Pedro ja va passar a l'història en el darrer partit del mundialet de clubs, en ser el primer jugador que marca a sis competicions (d'aquest nivellàs: Lliga, Copa del rei, Champions, Supercopa d'Europa, Supercopa d'Espanya i, ara, el mundialet de clubs) en la mateixa temporada. El Barça avui té l'oportunitat de guanyar l'última de les sis copes, les més importants, en una mateixa temporada (2008-2009), i seria l'únic equip que ho ha aconseguit en tota la història. Així doncs, a fer història, altre cop més...

-També m'agradaria comentar que això dels toros, pel que es veu, a Catalunya ja s'està deixant de banda, per sort, i això és una bona notícia, que el parlament de Catalunya s'enfronti a una tradició espanyola tant horrible i odiosa, on l'única diversió i emoció es produeix quan el toro fereix a algun "torero"... D'altra banda, comentar que el referèndum d'independència no acaba de funcionar com ho hauria de fer i animar que els següents funcionin millor. Visca Catalunya!!

-Per altra banda, aquest dimarts dia 22 de Desembre es juga el Catalunya - Argentina... Segons el que m'han dit, no hi jugarà cap jugador del Barça... Jo hi assistiré igualment, però trobo que sent la meitat dels jugadors titulars de Catalunya del Barça i sent el millor davanter de la selecció argentina també del Barça, la cosa perdrà molt... moltíssim!! Però conservo l'esperança de poder obtenir un bon resultat contra una gran selecció com és l'argentina.

-Comentar que l'Arnau té un blog nou, L'última vida del gat. Passeu-vos-hi que us ho passareu bé!! (Arnau, no trobes que falta publicitat al teu blog?? xDxD) També volia dedicar unes línies al famós "Això s'ha de saber" de la nostra professora. Records a tots els meus companys i companyes que llegeixin això!!

-Per últim, m'agradaria comentar que segurament obriré un nou blog dedicat al cine, on faré crítiques de les pel·lícules que he vist, comentaris, notícies, etc. Espero que us agradi!!

Doncs, ara sí, em despedeixo desitjant-vos molt bones festes a tots, que necessitem unes vacancetes!!
Moltes gràcies per llegir!!

Albert Blay.

No hay comentarios:

Atenció!!!

Si creieu que hi ha alguna cosa que podria millorar, alguna cosa malament, teniu alguna recomanació, etc. Si us plau aviseu-me i faré el possible per a fer-ho.
Gràcies!!